Tuesday, January 3, 2012

Cerita kenduri kawin lagi

09-10-11
hehe boleh tahan cantik juga date ni kan..
kebetulan dan memang tak perasan yg date ni sweet aja..


tarikh ni, adalah tarikh berlangsungnya majlis perkawinan adik saya. disebelah pihak kami la pulak.. 
sehari sebelum majlis, saya dah diserang demam..huhu agak susah nak menolong melaksanakan kerja2.. yala, saya kan kakak..rasa tanggungjawab tu ada utk menyempurnakan lagi majlis yg bakal berlangsung..:P


Alhamdulillah, selain dari kami adik beradik, saudara2 rapat banyak membantu. Terima kasih semua.. 


Boleh dikatakan tetamu yg dijemput datang keseluruhannya..
tq :) 


Lorong 5




welcome!




 dengan adik ipar


 my family without dania yg sedang tidurrrr...


 saya sangat suka backdrop itu... :)



 team marhaban


lil sis with mak & ayah








nak ucapkan terima kasih bebanyak kepada Zaidatul Azra a.k.a ida kerana sudi datang..walaupun hanya kenalan dialam maya.. ida, sorry yer tak dapat nak borak lama2, bz sikit waktu tu.. apa pun saya happy sebab dapat jumpa awak & irfan yg comey..(gambar hilang dalam koleksi, nanti saya cari ehh)


entry ni dah bebulan x publish.. akhirnya keluar jugak tahun 2012. :p

No comments:

Post a Comment