Monday, March 12, 2012

Sabah Di Bawah Bayuuuu

Jalan-Jalan ke Sabah pulak...


kebetulan dan berbetulan.. ke Sabah dengan hajat besar.. Sebelum ni pun dah sampai ke Sungai Petani dengan hajat besar dan sekarang ke Sabah pula.. Alhamdulillah, semua urusan telah dipermudahkanNYA... :) 


Kesempatan ini diambil juga untuk membawa dania naik aeroplane.. kira 1st time la dania terbang...tq to tok ama & wan.. kalau tak ditaja, tak terbang lagi la dania..heheh


memang dania sangat suka dan teruja untuk pertama kalinya, tapi bila dah tukar2 flight, keterujaan itu makin kureng..huhu biasa la kanak2 la katakan..
Sabah memang best..banyak tempat cantik2... dikesempatan yang ada, sempat la juga kami berjalan2.. so tengok aje gambar yang ada untuk tatapan bersama.. :) 
cekidaut....


k.a.m.i


 Awan dania... :)

Pecaya atau tidak. Pn stewardess ni bagitau yang dia ada anak 5 orang.. huhu.. believe it ok.. 


 kedah jelapang padi




 dah start rasa boring la tu...



 :)


daddy daughter


suka



kan saya cakap, kat sabah ni banyak tempat yang cantik dan menarik... ni sebahagian view yang anda hanya boleh lihat ditepi jalan saja... malangnya saya tak pegi pun. wakilkan pada en.suami saja..haha


 semua kerana graviti??
salah satu tarikan baru di Sabah, kat Tamparuli rasanya.. semua binaan dalam keadaan terbalik.. Rumah Terbalik.. memang unik. so silalah datang ke Sabah :)

Kami ke Kundansang.. memamg cantik sangat.. bebaloi la panjat gunung malam2..huhu...


senyum everyone 


sebenarnya teringin nak shoot macam gambar pengantin2 sekarang, hahah ni ja yang mampu buat pun.. tapi pemandangan & view memang super terbaiklah..

ini cinta hati kami,pantang dihala camera, automatik bakat terpendamnya terus terkeluar..haha dania2.. ibu sangat kagum dengan kamu. Buka ibu ja, fotog2 yang lain pun... Dania pose tanpa arahan oleh sapa2. :)

alam ini (love this pic)

setelah berada disabah lebih kurang 4 hari, maka kami anggota rombongan pun bersedia untuk pulang... terima kasih orang sabah atas layanan yang diberikan... Insyallah kami datang lagi... :) 


selamat tinggal Sabah.. Insyallah nanti dania datang lagi.....



p/s: semua gambar adalah ihsan darien.suami dan en.hafiz : tq

No comments:

Post a Comment