Sunday, May 13, 2012

Selamat Hari Ibu Mak...

Ibu...
Ibu... 
Engkaulah Ratu Hatiku
Bila Ku Berduka
Enkau Hiburkan Selalu
Ibu...
Ibu....
Engkaulah Ratu Hatiku..


Boleh dikatakan semua orang pasti tau macam mana nak mendendangkan bait2 lagu ni kan.. yala, kat iklan pon ada.. 
dulu, saya nyanyikan untuk mak saya.. sekarang giliran anak saya nyanyikan untuk saya..ohh sungguh syahdu bila dikenangkan...


Tahun ni, hari ibu adalah pada 13 Mei 2012.. 
seluruh dunia akan meraikan hari ibu..ini bukan bermakna hari ibu adalah hanya sehari untuk dikenang, sebenarnya hari-hari2 adalah hari ibu...
ibu, tak pernah kenal erti letih untuk bekerja meskipun kerja dipejabat mahupun dirumah... 


Bersempena hari ibu pada hari ini, saya ingin tujukan lagu teristimewa ini buat mak saya Hj.Asmah Mohd Ismail.. semoga mak diberi kesihatan yang baik dan sentiasa mendapat rahmat oleh NYA.. Kami 5 beradik termasuk menantu2 dan cucu sangat sayangkan mak... 


Lagu ini juga ditujukan kepada Ibu mertua saya Pn.Aminah Md.Saad.... Mak adalah MIL yang terbaik dan sangat memahami anak2 dan menantu.. tq mak





1 comment: