Monday, June 3, 2013

Cerita Lama yang baru Nak diceritakan..

Assalamualaikum.. :)

sadis sungguh tengok belog ini.. :P
Maafkan saya ya, tuan kamu ni betul2 punya malas nak mengupdate.. cerita banyak, masa pulak yang kurang.. so apa boleh buat, berabuk la kamu wahai belog...

Jun 2013 baru tersedaq diri yang saya pernah ada blog.. haha lupa daratan kot..:)

buat review setahun boleh?? hahah :P

macam2 nak distorykan.. tapi highlight yg utama dulu la..

family kecik saya dah bekembang, dengan kehadiran my 2nd daughter.. Damia Nur Ariana
Kelahiran yang dinanti2 oleh kami semua.. Thank You Allah..
Of coze kakak Dania adalah orang yang paling2 happy.. :)

Damia sedikit montel berbanding kakak Damia.. 


Family besar saya bertambah2 besar, saya dah dinakkan pangkat menjadi Mak Long.. 
Nur Nuha Insyirah, my nice dan merupakan second cucu dalam family besar saya.. 
Anak ayah sejati.. she photocopy dari ayahnya.. Nuha yg sangat cute ini kat Glasgow sekarang.. huhu..

Nuha

Family En. Suami juga menerima kelahiran cucu baru .. Ammar Hakimi.Lahir tahun yg sama dengan Nuha.. 2012. The Only one cucu lelaki buat masa sekarang. Dan terbaru dapat cucu sorang lagi.. Irdina Sofia.. (x da pic) 


Ammar

Ramai kan cucu2.. so Kakak dania akan mengetuai cucu2 for both side.. haha..

emm cerita kakak dania, she is 5 now.. dah pergi school dah. Enjoy sangat dengan school sampai tanya, kenapa perlu cuti sekolah ibu? oohh anak, bangganya ibu dengan soalan kamu.. kamu memang x suka cuti kan..kan.. hahah

kakak dania

Dah jadi kakak, macam2 la kan.. memang perlu semangat yang jitu dan kesabaran yang tinggi ok.. she is big now.. so macam2 karenah.. attention nak lebih, x boleh kurang..huhu..


my big girl







No comments:

Post a Comment